Fordító - Translate

DOMOKOSMUSIC

DOMOKOSMUSIC Ars Poetica: Zeneszerzői küldetésem, hogy új hangvételű - Smooth Art stílusú - művek komponálásával befogadhatóbbá tegyem...

2023. március 22., szerda

  MŰVÉSZI ZENE KÖR - VÍZ világnapja 2023 🤩🌍 💦 ☔️🌊🥛🧊⛲️🏞♻️🎶🔊 



Március 22. a VÍZ világnapja! 

A Domokos lányok egy évig minden hónapban visszatértek a Fancsikai víztározóhoz. 

Ezt örökíti meg ez a video. MŰVÉSZI ZENE KÖR 2023 - Debrecen 

http://muveszizene.blogspot.com/​​

Music: Domokos János Antal - Urban Suite No1 V.(részlet)

2023. február 23., csütörtök

Február 8. A biztonságos internetezés világnapja 👩🏽‍🏫 👨🏽‍🏫📚 📖 🛤🌄♻️ ✅

 

Február 8. A biztonságos internetezés világnapja

👩🏽‍🏫 👨🏽‍🏫📚 📖 🛤🌄♻️ ✅

 

            Az előző blogbejegyzésem a Diszruptív innováció a művészeti nevelésben címet kapta, ugyanis ez az újító diszruptív (a rossz és elavult hagyományokat, szokásokat megszakító) szemlélet meghatározhatja a hosszútávú fennmaradás sikeres megvalósítását, kiemelten a művészeti nevelés területén.

A mostani írásom erre épülve kapta meg a témáját, amely a biztonságos internetezésről szól, kiemelten a világnap alkalmából, ami – tapasztalatom alapján - meglehetősen kevés figyelmet kap a köznevelési intézményekben.

Egy kis előtanulmány ehhez a blogbejegyzéshez:

Köznevelés a digitalizáció küszöbén

A digitális kultúra szerepe a köznevelésben

Digitális közösségépítés a köznevelésben

Digitális köznevelés új utakon

Digitalizáció a művészetoktatásban

Adatstratégia a köznevelésben

           

            Nem árulok el nagy titkot, amikor kijelentem, hogy a tanulók többsége még mindig kizárólag szórakozásra használja a digitális eszközeit, valamint az azokkal elérhető - globális tudáshoz hozzáférést biztosító - világhálót.

Ennek a legnagyobb veszélye az, hogy gyermekkorban nem tanulják meg tudatosan kezelni eszközeiket, célzottan megtalálni a releváns információkat, hasznosan felhasználni a megszerzett adatokat, megvédeni magukat az erőszakos irányítástól, megvédeni az adataikat az illetéktelenektől és kritikusan elemezni a digitális, valamint a személyes és szakmai környezetüket.

Ezt a problémát elmélyíti, hogy a digitális tér és a közösségi média – agyunkat elárasztó és elkápráztató – impulzusai olyan mértékű függőséget okoznak, amely képes teljes tudattalansági állapotba ejteni a felhasználót, a külvilágból érkező hatások teljes kizárása mellett.

Nagycsaládos szülőként, családfőként és művésztanárként fokozottan felelősséget vállalok a mindennapokban is a digitális tér, azon belül az internetezés veszélyeinek tudatosítására és sajnos még egy jelenleg kislétszámú informális csoport tagja vagyok, akik a tiltás helyett az edukációs felkészítést tartják eredményesnek a digitális eszközhasználattal kapcsolatban.

Tiltásról azért nem eshet szó, mert a most nevelkedő gyermekek választási lehetőség nélkül kényszerülnek az érintőképernyős okoseszközök használatára a későbbi életszakaszaikban úgy, mint a projektmunkákban és a leendő munkahelyükön is. Könnyen előre jelezhető, hogy ezeket az eszközöket mesterséges intelligencia segítségével kiegészítve fogják használni, de még az is valószínűsíthető, hogy idővel 7D hologramtechnika is széles körben rendelkezésükre fog állni.

            Személyes segítséget tudok nyújtani a hozzám beiratkozó zenész növendékeknek, ugyanis a helyes - és az egészségmegőrzésre is fokozottan alkalmas – légzéstechnika elsajátítása mellett finommotorikus mozgásokat is magas szinten begyakorolnak, hiszen egy századmilliméternyi eltérés esetén a furulyájuk sipoló, hamis és hallgathatatlan hangokat adna ki. Tehát kénytelenek elsajátítani a legkissebb ujjmozdulatokat is, amely gyakorlat a későbbi digitális eszközhasználati tevékenységeikben óriási előnyhöz juttatja őket a vetélytársaikkal szemben.

            Mivel egészségügyi, környezettudatossági és gazdaságossági okokból sok éve elektromos autókat használok, gyakran elém kerül Tesla neve, akiről a korunk legfejlettebb elektromos autó ökoszisztémáját is elnevezték.

Tesla szerint minden energia rezgés és én ennek a kijelentésnek nagy jelentőséget tulajdonítok, hiszen hivatásomból adódóan a rezgések tudatos irányítását végzem professzionális szinten.

Zeneművésztanárként pontosan ezt tanítom a növendékeimnek is, ugyanis a furulyaórákon a különböző magasságú hangokat különböző intenzitású levegőoszlop irányításával tudják esztétikusan megszólaltatni, amelyek így a megfelelő hanghullámok megtalálásával átadják a rezgést a hangszer testének, majd a helyiség levegőjébe jutva – legjobb esetben – kellemes érzést keltenek a hallgatóságban.

            Ezt a hatást a digitális térben is elérhetjük mérsékelt mértékben és erősen függve a felhasználó hangrendszerétől, de a közösségi oldalakon és videomegosztókon történő megjelenés előnyei és lehetőségei sokkal nagyobbak a veszélyeinél.

Saját lányaim 4-5 éves koruk óta rendszeresen jelen vannak a videomegosztókon legújabb produkcióikkal és 4-8 év eltelte után már büszkén bemutatják fejlődési útjukat a társaiknak, akik közül emiatt többen kedvet kapnak a hangszerjátékhoz.

Fontos megjegyeznem, hogy a közösségi oldalakon történő képi megjelenésüket minden esetben leegyeztetjük velük és a nem kívánatos képeket később töröljük a portfoliójukból.

Ez a tudatos magatartás odáig vezetett, hogy mára fokozott önbizalommal és reális önértékeléssel rendelkeznek, - a rendszeres iskolai abúzusok, támadások ellenére - fizikai, lelki, szellemi és neurológiai szempontból is kiegyensúlyozottak, valamint kiemelkedő az immunrendszerük, amely tudományosan bizonyítottan annak is az eredménye, hogy jól érzik magukat mind a személyes, mind a digitális térben.

            A következő lépés – az egész korosztályuk esetében – a látens szabályok látható és írott internetes törvényekké alakítása és olyan szokások kialakítása, amelyek segítik a békés egymás mellett élést, valamint a kölcsönös elfogadást és kedvező értékelést a digitális térben is.

Ehhez arra lesz szükség, hogy önkritikát és önfegyelmet gyakorolva szülőként, felnőttként és pedagógusként is odafigyeljünk szavainkra, tetteinkre, de még a testbeszédünkre is. Ez utóbbit ugyanis a gyermekek nagyon érzékenyen képesek utánozni és szavak nélkül is, vagy még jobban képesek kifejezni érzelmeiket csupán a testbeszédükkel, akárcsak a zenében a hangok megszólaltatásával.

Ezek a minták rendkívül fontosak a következő generációk nevelésében és az ahhoz szükséges példamutatásban, hiszen a megfelelő példa biztosítása mellet nem alakulhanak ki a mai korra jellemző társadalomkulturális problémák a digitális térben, amelyek a személyes térbe is kiterjedhetnek. Tehát a megelőzés lehet a megfelelő módszer.

A rendszeres beszélgetés a másik helyes út, hiszen ma már a család nem tölti be a kiegyensúlyozott életmódra felkészítő jellegét, ezért sok gyermeknek mentális problémája van, ez a zeneórákon is jellemző probléma.

Ma egy zenetanárnak egyben professzionális pszichológusi szerepkörrel is rendelkeznie szükséges, ahhoz hogy a testi és lelki gátlások mellett a mentális hátráltató tényezőket is megszüntesse a növendék estében.

Nagyfokú veszélyforrás lehet, hogy a legtöbb családban és a köznevelési intézményben nincsenek kedvező körülmények a gyermekek önbizalomnöveléséhez, ezért az interneten keresik ezt a lehetőséget, amely azzal járhat, hogy kiszolgáltatott helyzetbe kerülnek olyan kártékony emberekkel szemben, akik kedveskedéssel, csalogatással és dicsérgetésekkel átvehetik az irányítást az életük felett, kezdetben az online, majd a személyes térben is.

            A pedagógustársadalom rendkívül nehéz helyzetben van, hiszen ahhoz hogy a tanárok képessé váljanak szakmai és személyes segítséget nyújtani a gyermekeknek, előbb nekik is szükséges tapasztalatot gyűjteni az online tér káros hatásai, a kialakuló kedvezőtlen élethelyzetek és a kártékony személyek tekintetében.

Sajnos ez azért fokozottan nehéz, mert jellemzően nem a magabiztos, tájékozott, diplomás felnőtt értelmiségi tanárokból áll a zaklatók, vagy befolyásolók célközönsége, hanem az önbizalomhiányos, kiszolgáltatott, figyelemre vágyó, tájékozatlan és képzetlen – jellemzően nehéz körülmények között nevelkedő és emiatt bármire rávehető - tanulókból. Így tehát a tanárok csak másodkézből értesülhetnek az interneten – a tanulókkal szemben - elkövetett bűncselekményekről, atrocitásokról és abúzusokról.

Helyes lépések a pedagógusok részéről a hét minden napjára:

1.      az IKT eszközök fajtáinak és funkcióinak elméleti szintű megismerése

2.      a IKT eszközök funkióinak gyakorlati szintű megismerése és használata

3.      az IKT környezet szereplőinek és platformjainka megismerése, globálinternetes tapasztalatszerzés

4.      az IKT környezetben magabiztos tájékozódási képességek kialakítása

5.      az IKT környezeti erősségek, lehetőségek, gyengeségek és veszélyek azonosítása

6.      az IKT környezeti erősségek, lehetőségek, gyengeségek és veszélyek tudatosítása

7.      az IKT környezetben a tanulók védelme megelőzés és problémamegoldás által,

segítségnyújtás az internetes törvények, rendeletek és szabályok kialakításában

 

Hasznosan és tudatosan kihasználva az internet és az IKT eszközök lehetőségeit minden tanulónak biztosíthatjuk

 a gyors fejlődést, a kedvező előmenetelt és az érvényesülési lehetőséget, ezért ezúton is arra kérem

a pedagógus- és szülőtársaimat, hogy segítsék, támogassák ebben a tanulókat, gyermekeinket!

 

Ehhez a témához kapcsolódóan megtalálható

a NemzetiMédia- és Hírközlési Hatóság által közreadott 7 pontos segítség

szülők számára gyermekük online térben történő jelenlétével kapcsolatban:

1. Ismerje meg az internet használatát!

2. Egészséges online tartalmat fogyasszon!

3. Kerüljön mindent, ami káros!

4. Ne az online térben tájékozódjon a szexualitásról!

5. Ismerje meg a netikettet!

6. Idegentől nincs édesség!

7. Tudatos gyerekből tudatos felnőtt válik

Bővebb információt és segédanyagokat a témakörben az NMHH tematikus oldalán,

a Gyerek a neten lehet megtalálni.

Tematikus tesztek kvízek: https://digipedia.hu/

 

Keress fel bátran, minden segítséget készséggel megadok!

 

 

           

Legyen az idézhető mottónk:

”A múlt értékeit, a jelen eszközeivel, a jövő szépségéért!”

Domokos // 2022

 

Ehhez is minden segítséget készséggel megadok, keress fel bátran!

Ha további segítségre van szükséged, ennek a blogbejegyzésnek

a teljes változatát ebook és podcast formában is elérheted.

 

Hasznos kiegészítő információkért rendeld meg az alábbi tananyagokat:

Karrierépítés zenészeknek promovideo

Karrierépítés zenészeknek digitális tananyag

 

Kultúramarketing promovideo

Kultúramarketing digitális tananyag

 

Kultúramenedzsment promovideo

Kultúramenedzsment digitális tananyag

 

Amennyiben bármilyen probléma, kérdés, vagy kérés merül fel, keress fel bátran, mindenben segítek!

Extra tartalmak eléréséhez iratkozz fel YT csatornámra és like-olj a Facebookon!

 

Debrecen, 2023. Február 8.                                                                                      Domokos János Antal

Trombitaművész-tanár, Karmester,

Nemzeti ösztöndíjas Zeneszerző, Szövegíró,

Szakvizsgázott pedagógus, Közoktatási vezető,

     a Művészi Zene Kör tehetségmenedzselő szervezet és

az Alternatív Lehetőségek Művészeti Akadémia vezetője

2023. január 20., péntek

Idei első dalunkkal kívánunk BOLDOG ÚJ ÉVET mindenkinek!

 Idei első dalunkkal kívánunk BOLDOG ÚJ ÉVET mindenkinek!



Egy találkozás emlékére Balassa Sándor zeneszerzővel


Egy találkozás emlékére Balassa Sándor zeneszerzővel


            Egy közel 25 éve történt találkozásom emlékét szándékozom megosztani most a nagyközönséggel, kifejezetten azzal céllal, hogy a fiatalabb zeneművész generációkat cselekvésre motiváljam annak érdekében, hogy ne féljenek segítséget kérni egy idősebb, tapasztaltabb és magas tisztségű szakembertől, esetleg személyes példaképtől. Nekem ez a segítségkérés egy néhány órás személyes találkozón valósult meg Balassa Sándor zeneszerzővel, amely annyira meghatározó volt, hogy még ilyen hosszú idő után is élénken él az emlékezetemben. Balassa Sándor munkásságát és emberségét – számos nemzeti kitüntetése és személyes követője miatt – remélhetőleg keveseknek szükséges bemutatni, a fiatalabb generációk az online térben több információt megtalálnak róla, elég csak annyit kiemelnem, hogy Ő az alapítója – többek között - a Zeneakadémia Alapítványának is.

Nélküle ma a magyar zeneművészet - a hangszeres és a zeneszerzés mesterség is – szegényebb lenne, mert sokan köszönhetik neki a boldogulásukat, szakmai előmenetelüket, fejlődésüket.

Úgy alakult a sorsom, hogy nyugdíjas évei kezdetén személyes találkozót kezdeményeztem, amely családon belül valósult meg. Ebben az időben derült ki nyilvánosan, hogy lehet némi kapcsolódásom a zeneszerzéshez, ezért a nagynéném felhívta a keresztapját Balassa Sándor, hogy szánjon rám egy kis figyelmet a szabadidejéből. Legnagyobb meglepetésemre kíváncsi volt a zeneszerzést érintő próbálkozásaimra, ezért azonnal igent mondott és azon a hétvégén már fogadott is kedves és barátságos otthonában. Akkoriban elég nagy volt a felhajtás körülöttem, ugyanis több kompozíciómmal is sikerült rangos eredményeket, nívódíjakat és elismeréseket megszerezni, természetesen a fúvós kamaraegyüttesekkel együtt, többek között a Bartók Rádió is megörökítette néhány művem.

Ennek tudatában Balassa Úr is méltónak talált arra, hogy saját házában fogadjon, mert kíváncsi volt mi jár a fejemben, miket komponálok.

            Érkezésemkor udvariasan bemutatkozott a kapuban és bekísért a nappaliba, ahol leültetett és megkérdezte jól utaztam-e, majd néhány mondat beszélgetés után elkérte a videokazettát, amin a korábban hangversenyen elhangzott műveim felvételei voltak rögzítve.

Ezek rövidebb és jelentéktelen trió, kvartett és kvintett darabok voltak, ezek mellett a Rézfúvósegyüttesre – lánykori nevén Nagypartira – komponált No1 Fanfárom is elhangzott felvételről, amely már jobban lekötötte a figyelmét.

Ma már egy hasonló élethelyzetben sokkal visszafogottabban és bölcsebben viselkednék, de akkor – sajnos jól emlékszem – végigreflektáltam az egész művet a lejátszás közben. Eleinte ezt csendesen elviselte, azonban a halk középrésznél már rám szólt, hogy nem hallja jól a zenét a folyamatos beszédem miatt.

Valószínűleg ez lehetett a fő oka annak, hogy egészen idáig láthatóan nem hatotta meg a képzelt művészetem, mert nem reagált érzékelhetően a hallottakra.

A kezdeti lelkesedésem és izgatottságom ez nagyon lelombozta, ezért képzeletben már el is terveztem hogyan fogok rövid úton távozni, mielőtt még jobban lejáratnám magam a Mester előtt. Lelki szemeim előtt megjelent, ahogy csalódottan elkullogok a vonat felé, mert ebben a pillanatban úgy éreztem, hogy egy életre abbahagyom a zeneszerzésnek hitt próbálkozásaim.

Ekkor egy olyan váratlan fordulat következett be, ami meghatározta a későbbi pályafutásom, ezért a legélénkebben él a mai napig ez a pillanat az emlékezetemben.

A videoszalag ahhoz a részhez ért, amikor - a halk középrész után - visszatért a Fanfárom főtémája, méghozzá teljes apparátussal, Timpanival és Cintányérokkal kiegészülve, fff hangerővel. Ez az erős hanghatás hirtelen nem várt érzelmeket váltott ki belőle, jól emlékszem felkapta a fejét és kihúzta magát. Ekkor éreztem azt először, hogy valami fontos dolgot fedeztem fel a zenémben, a katarzisélményt. Korszerű megfogalmazásban ezt úgy tudnám leírni, mint az a pillanat, amikor a hallgatóság közös értelmi, érzelmi és lelki otthonra talál egyszerre a zenehallgatás közben.

Számomra ez volt az a pillanat, ami meghatározó hatást gyakorolt az egész későbbi életemre és művészetemre, hiszen akkora inspirációs erővel bírt, hogy azóta már több, mint 300 művet komponáltam. Azóta is keresem azt a lehetőséget, hogy – az adott művem sajátosságaihoz mérten – képes legyek katarzisélményt adni mind az előadóknak, mind pedig a közönségnek.

            Visszatérve a korábbi eseményekhez, ezután a – nappaliban közösen átélt - zenei csúcspontom után Balassa Úr rengeteg szakmai segítséget nyújtott, aminek a nagy részét – könnyelmű módon – nem jegyzeteltem le, de a legfontosabbakat sikerült megjegyezni.

Az egyik ilyen tanácsa az volt, hogy soha ne toljam ki a zenészek határait olyan zenei részekkel, amelyek aránytalanul nagy terhelést, vállalhatatlan elvárásokat a jelentenének számukra. Ezt azzal indokolta, hogy a zeneszerzői képzeletünkben megjelenő álomképeket nagyonis valódi emberek fogják előadni, akik előadáskor fáradtak lehetnek és akár a mű sikere is múlhat azon, ha ilyen állapotban kerül előadásra egy – túl nagy elvárásokat támasztó – kompozíció ősbemutatója.

A másik hasznos tanácsa az volt, hogy találjam meg a saját egyedi hangvételem, amiről már néhány ütem maghallgatása után felismerhető leszek, mert a videofelvételen halott műveim hasonlítanak Csajkovszkij stílusára, úgyhogy minél előbb találjak rá a saját hangomra.

A saját hangom – mai kifejezéssel hangképem – kialakításának elvárása olyan nagy teher volt számomra, hogy a mai napig minden egyes művemnél igyekszem azt megjeleníteni, mint a személyiségem egyedi védjegye, vagy legfőbb kifejezőeszköze.

            Balassa Sándor zeneszerző ennél hasznosabb és meghatározóbb tanácsot nem is adhatott volna egy tizenéves – a saját személyiségét még kereső – zeneművész növendéknek, hiszen rávezette a figyelmem a zeneszerzés emberi vonatkozásaira, az érzelmek kifejezésére, a katarzisélményre és arra, hogy alkotóművészként jómagam csak egy eszköz legyek arra, hogy embereket, közösségeket, előadókat és közönséget – a világ legcsodálatosabb összekötő elemével – a zenével összekapcsoljam. Minden egyed hangnak és harmóniának emberi vonatkozásai – legjobb esetben – pozitív élettani hatásai és jótékony-hatékony következményei lesznek, amiket már a komponálás közben megtervezhetek.

A Mesterrel való találkozásom óta őszintén hiszek abban, hogy zeneszerzőként ez lehet a valódi küldetésem és sikerült megtalálnom a helyes utat, amely segítségével olyan szerencsés helyzetben kerülhettem, hogy minden kompozícióm folyamatosan kiadásra kerül, valamint a Nemzeti Kulturális Alap is támogatja erőfeszítéseim.

            Ennek a történetmesélésnek az a tanulsága, hogy nem tudhatjuk előre, hogy mit érünk meg, hogy mit hoz a jövő, de mindig lesznek olyan pillanatok az életben, amelyek akár évtizedekre, vagy élethosszig meghatározhatják a szemléletünket, a tevékenységeinket és az életutunkat.

A saját hibámból remélhetőleg tanulhatnak a – most közreadott rengeteg hosszú szöveget kitartóan végigolvasó - fiatalabb generációk, mert – bár terveztem, de - nem látogattam meg gyakrabban a jótéteményesem, ezért azt tanácsolom, hogy ezt a hibát ne kövessék el!

Inkább merjenek kérdezni, merjenek segítséget kérni, merjenek találkozni, merjenek tapasztalni, merjenek alkotni és merjék vállalni az érzéseiket!

Ennél talán még fontosabb lehet, hogy merjenek – az enyémhez hasonló – történeteket megosztani, amelyek segíthetik az emberi életet, a főbb folyamatokat, történéseket és következményeket megérteni, az élet fontosabb pillanatait azonosítani, emellett a tapasztalat megosztás révén merjék segíteni a kollektív emlékezet kialakítását és az értelmi, érzelmi és lelki illeszkedési pontokat megtalálni.

Ilyen illeszkedési pontokat rejtenek Balassa Sándor zeneszerző művei is, amelyek a jóindulatú és segítőkész személyiségéből táplálkoztak. Remélhetőleg a fiatalabb generációk is áldoznak az erőforrásaikból arra, hogy ezeket az értékes műveket megismerjék és megismertessék a közönséggel.

            Születésének közelgő 88. – dupla végtelen – évfordulója alkalmából ezekkel a gondolataimmal tisztelgek Balassa Sándor zeneszerző munkásságának és ezúton köszönöm meg utólag a segítségét, kimagasló emberségét, amit felém mutatott és bízom benne, hogy példamutató személyisége és példaértékű munkássága nevén keresztül sokáig fennmaradhat.

A figyelmet tisztelettel megköszönve!

Debrecen, 2022. November

 

Domokos János Antal

Trombitaművész-tanár,

Karmester, Zeneszerző,

Közoktatási Vezető,

Szakvizsgázott Pedagógus

2022. november 23., szerda

JAZZKARÁCSONY-NAGYKARÁCSONY 2022 - MŰVÉSZI ZENE KÖR Hagyományos Jótékonysági Est 🤗👨‍👩‍👧‍👦🎵 🎶❄️🌃💖♻️

      


JAZZKARÁCSONY-NAGYKARÁCSONY 2022 - MŰVÉSZI ZENE KÖR
Hagyományos Jótékonysági Est
🤗👨‍👩‍👧‍👦🎵 🎶❄️🌃💖♻️

 

 

FOGADJA EL SZEMÉLYES AJÁNDÉKUNKAT,
LEGYEN ÖNÉ AZ ÉLMÉNY,
CSATLAKOZZON HOZZÁNK ÉS
TÖLTSÖN VELÜNK EGY KELLEMES ESTÉT
A JÓTÉKONYSÁG JEGYÉBEN!

2022.December 16. (Péntek) 17:00 Unitárius Egyházközség (Debrecen Hatvan u. 24.)

A MŰVÉSZI ZENE KÖR művésztanárai
2009. óta rendezik meg a
JAZZKARÁCSONY-NAGYKARÁCSONY
hagyományos jótékonysági estet,
amelyre szeretettel meghívják
Önt és kedves családját!!!

A belépés az online Facebook-esemény regisztrációt követően
INGYENES!!!

PROGRAMCSOMAG:
- Ünnepi köszöntő
- Művésztehetségek bemutatkozása
- Művészgyakornokok műsora
- Karácsonyi élménydalok premiere

Az est alatt a Szervezők a rászoruló gyermekek számára mesekönyveket,
a zeneművész tehetségek részére felajánlásokat gyűjtenek,
személyes támogatásával most Ön is segíthet!
TEREMTSÜK MEG EGYÜTT A JÖVŐ ÉRTÉKEIT!

Ajánló: https://www.youtube.com/watch?v=c8axQ95h3YE
https://www.youtube.com/watch?v=UXFXVcxDn-o
Promo: https://www.youtube.com/watch?v=4Hn8qsF1hvc

Csatlakozzon eseményünkhöz FB oldalunkon is!
LIKE: https://www.facebook.com/MUVESZIZENEKOR
https://www.facebook.com/events/1814346555539452/
Szervezet: http://muveszizene.blogspot.hu/
Zenekar: http://jazzfiveband.blogspot.hu/
Kiadó: http://artisticmusic-arm.blogspot.hu/
Intézmény: https://almakademia.blogspot.hu/
Zeneszerző: http://domokosmusic.blogspot.com/

 

2022. november 12., szombat

JAZZKARÁCSONY-NAGYKARÁCSONY // Adventi Interaktív Koncert 🎄🌟🌠👨‍👩‍👧‍👦🎵🎁🕯♻️😌

   JAZZKARÁCSONY-NAGYKARÁCSONY // Adventi Interaktív Koncert 🎄🌟🌠👨‍👩‍👧‍👦🎵🎁🕯♻️😌

Programszervező: MŰVÉSZI ZENE KÖR 

 Rendelhető: 

 - JAZZ FIVE teljes estés koncert 

- Koncertpedagógiai előadás 

- Interaktív tananyag 

 ÉRDEKLŐDÉS

 Interaktív Koncert a legszebb karácsonyi slágerekkel és vadonatúj saját dalokkal! 

 Szeretettel ajánljuk ünnepi rendezvényekre: 

 - Művelődési házaknak 

 - Iskoláknak, Óvodáknak 

 - Intézményeknek 

 - Közösségeknek és mindenkinek :) 


 Programrendelés: tel: (+36) 70/638-5344 

 email: muveszizenekor@gmail.com 

 web: https://muveszizene.blogspot.com/

2022. november 5., szombat

 KARÁCSONYI TÖRTÉNETEK

Énekhangra, vagy Dallamhangszerre és Zongorára 🎼🎶🎹


 


Szeretettel ajánljuk KARÁCSONYI TÖRTÉNETEK kötetünket, amelyben 15 kedves és meghitt, saját énekes kompozíció található zongorakísértettel és hangalappal.

Az egy-egy történetet tartalmazó művek hangszeren is kiválóan játszhatóak.

A szólamkotta ingyenes biztosításával kívánunk kedveskedni mindenki számára, a zongorakíséretek és hangaalapok hozzáférhetőek elérhetőségeinken:

KÉREM A TELJES KOTTÁT

artisticmusic.arm@gmail.com

LETÖLTÉS

2022. október 24., hétfő

2022. október 23., vasárnap

Október 23.-ra szeretettel! 🇭🇺🤩 👩🏽‍🏫 👨🏽‍🏫 💬

  Október 23.-ra szeretettel! 🇭🇺🤩 👩🏽‍🏫 👨🏽‍🏫 💬



Prózai közreműködő: Tóth Emese
Zeneszerző, Szövegíró, Szintetizátor: Domokos János Antal
Részlet a Művészi Zene Kör ÖRÖKSÉG című Digitális videotananyagából.

✅MŰVÉSZI ZENE KÖR Interaktív élménykoncertjeink képekben! 🤩🎶🆒

  ✅MŰVÉSZI ZENE KÖR Interaktív élménykoncertjeink képekben! 🤩🎶🆒